söndag 25 januari 2009

Måla, spackla, slipa, tapetsera och mys med faster!



Inte klokt så fin jag var i dag. Tröjan har jag fått ärva av min kompis Ella! Tusen tack!


Jag kör min racer, alltid bakåt och åt sidan och så måste jag hålla koll på mina kyckling och elefant.



Ifrån min Nallepuh bok klubb har jag fått många små figurer.


Helgen har bara försvunnit. Vi har knappt stuckit ut näsorna. I fredagskväll påbörjde vi projekt kök. Köket var ju relativt nytt när vi flyttade in men vi har varit så irriterade på den vita väggen som varit full av hål och inte fin alls. Nu tog vi tag i det och har satt upp nya tapeter! Är inte helt klara, ska sätta upp några kontakter till och så ett par hyllor så bild kommer..Men vi blev nöjda.

Lite har jag faktiskt varit iväg, hade ju en efterlängtad dejt med Ellas mamma, vi hade för mkt att prata om för att kunna pyssla ordentligt.Hoppas på en dejt snart igen.

I dag har vi haft faster här som barnvakt, perfekt. Elsa gillar inte när vi håller på och inte ågnar oss åt henne.. Nu har hon haft ständig uppmärksamhet och fått komma ut på promenad med. tusen tack säger vi!!



I dag föddes en liten Alice. En framtida kompis till Elsa och min kollegas lilla dotter. Stora grattis kramar till C och M och storasyster M!

Inga kommentarer: