söndag 19 oktober 2008

En, två, tre, fyra, fem och sex

Här är jag en månad gammal och har just firat min första månadsdag och mammas födelsedag men kalas för familjerna.

Här är jag två månader och mamma har precis kommit på att vi måste börja använda grod dräkten, jag växte ur den jättesnabbt!

Här är jag tre månader och hemma hos mormor och morfar. det var lite svårare att sitta i en skinnfotölj än i vår soffa där hemma.

Här är jag fyramånader och ser verkligen ut so en liten fyrkant. stirrar som vanligt när kameran är framme.

fem månader är jag här och nu får jag lite städ bakom ryggen då jag precis innan hasat ner från soffan och slagit i huvudet lite. Men lika glad för det är jag...

Nu är jag sex månader och kan sitta lite mera själv, framförallt vill jag inte luta mig bakåt i soffan . Jag vill luta mig framåt men då trillar jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul det var att se månad för månad! Hon har verkligen växt till sig, halvårsstjejen. :)

Kram

Anonym sa...

Åh vad mysigt att se bild för bild med utvecklingen. Hon är så fin! Hoppas febern snart går över. Kram!