torsdag 4 december 2008



Elsa satt i sin gåstol efter vilan. Så sträckte hon ut benen och for ju då bakåt! Flera gånger gjorde hon så.. verkade tycka att det var roligt.



Rån är bland det bästa jag vet säger Elsa men man måste vara nog att tugga på dem, det gör jag!



Elsa och jag var ute på promenad, det var fint väder när vi gick men hamnade i en mindre snöstorm halv vägs... huu. Välkommen hem till oss!!




Här ligger jag och kommer ingenstans, jag lyfter ju på rumpan men det händer inget!! Hjälp!!



Bakat saffransskorpor i dag, andra plåten är i ugnen nu. Elsa undersöker burken och drar i bandet.
Blev en fika i soffan med tänt ljus, skymning ute och varm choklad och saffrans skorpa och pepparkaka. Behöver jag säga det... MYS!!!
Efterlysning: Min carola julskiva och en annan årets julshow skiva är spårlöst borta... någon som lånat??


1 kommentar:

Anonym sa...

Är det nån speciell sjuka det där med att julskivor försvinner... Min "Miracles" med Kenny G är oxå spårlöst borta... =/