torsdag 18 december 2008

granen står så grön och grann i stugan...



Vår sneda lilla gran... lite klappar ligger det där under, bevakade av bocken och grisarna.



Elsa vår Elsa!




Vad gör grisen och bocken fär bakom mig?




Hihi vad roligt att sitta här!!





Det är barr på golvet!! Hmm...


I eftermiddag och kväll har jag verkligen fått mkt gjort. Började när Elsa sov sin eftermiddagslur, då rensade jag i köket bland alla papper, fortsatte med arbetsrummet och sen groventren, där fanns inte så mkt papper men väl kläder och annat krafs. Dammsugit och skurat badrummen, bakat en kaka till lördag och fixat mat, klätt granen och nu ska jag snart sätta mig och kolla på Bonde, tycker jag att jag är värd!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt Elsa är. Läste att hon är född i april, vilket datum? Vår Tyra är född 18 april så de borde vara ungefär jämngamla.
Jättemysig blogg!