tisdag 9 december 2008

Grattis på namnsdagen..








Vet ni?? Jag kan en ny sak hälsar Elsa. Numera är jag så säker på att rulla att jag rullar flera varv. Igår hamnade jag näran in i frysen och i dag tog jag andra hållet och då fastnade jag vid diskmaksinen.. det är jätteroligt att rulla!! Infryst och nydiskad..;)















Jag kan även vifta och göra en massa saker med mina fantasktista armar och händer! bankar jag gör en hel massa, då ska helst någon mera slå i bord eller annat så det låter. Jag tycker jättemkt om att slå på en hand så det låter annorlunda. High five! Sitter gör jag jättebra nu, bara mamma som är fånig och inte litar på mig så hon sitter alltid med mig eller bullar upp en massa kuddar runt mig som en annan bur..



Grattis på namnsdagen...

..stog det i en hel radda sms när jag kollade telefonen i morse.. tack tack säger jag!
En chokladtomte eller en hyasint brukade jag få på min namnsdag av min mormor. I år kom det ett paket på posten, det var från Elsas mormor men till mig! Tusen tack för underkläderna!!
Elsa och jag har vågat oss ut i dag, vi postade julkorten, de 35 till sverige och 1 till Norge! Sen köpte vi blomma och glögg till våra underbara fröknar på baby cafet, ska ge det i morgon när det är sista gången. Tyckte blomster affären här i Rödeby hade lite att välja på men jag vågar inte ut och köra med min suddiga syn så vi fick handla här ändå. Jag valde att köpa två vita krukor och hyasinter och dekorera dem själv. Tycker de blev söta. Se om jag hinner göra flaskkort med till dem.




Nu ska jag dricka kaffe och fira att jag har namnsdag och att jag har så många goa vänner som tänkt på mig i dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dig med! Tur för öf-fröknarna att de har dig så de får sådana fina hyacinter.

Anonym sa...

Grattis på dig med! Hyacinterna var ju så fina!

Gulligt när Elsa gör High-five!

Tror jag ska gå in på viföräldrars hemsida och göra ett omslag jag med. :-)