fredag 19 december 2008

Liten summering av året 2008







  • gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? jag födde barn med allt vad det innebär


  • höll du några av dina nyårslöften? Nej


  • blev någon av dina vänner förälder i år? Ja många är vi som fick en liten i år. Linnea, Lisa, Jenny, Jenny, Jonna, Camilla, Maria, Maria och så alla nya kompisar i bloggar och babycafe gruppen såklart.


  • vilket datum kommer du alltid att minnas i år? 17 april! Elsa föddes!


  • vad var din största framgång 2008? Tjatigt med at få Elsa slår allt


  • största misstaget? vet jag inte


  • har du varit sjuk eller skadat dig? ett par mjölkstockningar och så Elsas finger i ögat på mig senast. Innan det var det ju vurpan veckan innan vi fick Elsa och alla magsjukor och förkylningar innan det...


  • bästa köpet? funderar på om vi köpte laptopen detta året. isåfall är det det bästa.. huset köpte vi ju förra året.


  • vad spenderade du mest pengar på? Elsas grejer och huset.


  • gjorde någonting dig riktigt glad? Elsa och alla nya ävnner jag fått i år.


  • vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? Ingen speciell


  • var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!


  • vad önskar du att du gjort mer? ringt mina vänner oftare men tiden har inte funnits, varit i katrineholm fler gånger med Elsa. Tränat.


  • vad önskar du att du gjort mindre? ätit onyttigt.


  • hur tillbringar du julen? Här hemma med först min familj till helgen och sen Jens sida över juldagarna.


  • blev du kär i år? Ja i Elsa. I Jens kan jag inte bli mer kär.


  • favoritprogram på tv i år? Greys anatomy


  • bästa boken du läste i år? Får bli flera Läckberg böcker och Sieg Larssons. Blivit en bokmal igen. Härligt!


  • vad gjorde du på din födelsedag 2008? Städade och förberedde för kalas dagen efter då våra familjer var här och firade.


  • Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jag ska verkligen inte klaga på mitt år. Hade gärna sluppit mjölkstockningarna och strulet med amningen men annars Nej.


  • hur skulle du beskriva din stil år 2008? Stil? Den hoppas jag hitta 2009


  • den bästa nya människan du träffade? Alla nya kompisar som vi fått via bvc och babycafe och internet.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det har verkligen hänt mycket för dig det här året och jag är glad för din skull!

Kram