lördag 27 december 2008

Mellandag



Vi tog lite kort i gårkväll på filten!



Jag måste komma nära så jag ser dig mamma!!


Vår Elsa! Djupt koncentrerad på sin bok och burk.
En röd burk!




I dag har vi varit på äventyr till Ronneby. Vi skulle leta efter ett par skor som jag hittade i stan men i fel storlek. vi hittade inga.. Därimot hittade vi kläder till Elsa och jeans till Jens. Vi fick fika hos Jenny och Mattias, där kollade vi in bygget med, fick lite inspiration.


En lustig tomte på torget i Ronneby..;)

Jens och Elsan på torget i Ronneby.
På vägen hem stannade vi på Amiralen, jag hittade jeans på lindex och Jens och Elsan passade på att handla lite till maten i kväll och lite färg.
Hämtat trädgårdsmöblerna från Em och tvättmaskinen till M och L också.

1 kommentar:

Anonym sa...

jeans till jens, haha, vad roligt det lät! Ja, jag brukar få höra att jag inte har någon humor.